Avinaavina

  • ۰
  • ۰

ساعت عروس و داماد: ساعت امروزه علاوه بر کاربرد اصلی خودش که نشان دادن زمان دقیق است، کاربرد تزئینی و تجملاتی نیز پیدا کرده است. خرید ساعت برای عروس و داماد و گنجاندن آن در سبد خرید تشریفات عروسی، به خوبی موید این نکته می باشد. ساعت های عروسی جزو وسیله های پرکاربردی به شمار می روند که بعدها با نگاه کردن به آن ها خاطره ی خوش روزهای آشنایی در ذهن تداعی خواهد شد. پس برای داشتن یک ساعت زیبا و در عین حال با کیفیت، لازم است کمی درباره ی ساعت و تاریخچه ی آن بیشتر بدانیم و برند های معتبر ساعت را بشناسیم.

راهنمای خرید ساعت عروس و داماد

ساعت عروس و داماد

ساعت مناسب برای عروس

عروس خانم ها به خاطر ظرافت دست هایشان بهتر است از ساعت هایی با قاب های دایره ای، بیضی، و یا مستطیل کوچک استفاده کنند اما اگر شما دستان کشیده ای دارید بهتر است از بندهای نسبتا پهن استفاده کنید تا جلوه ی ساعت تان بیشتر شود. اگر هم دستانی نسبتا کوچک دارید بهتر است از بند های ظریف، باریک و مزین به نگین استفاده کنید. در این صورت استفاده از ساعت هایی با بند نقره می تواند توصیه ای مناسب باشد. بند های نقره به دلیل ظرافت ها و تزئین زیبایی که دارند بهترین گزینه برای عروس خانم ها می باشد. مقاله نکات مهم در انتخاب تاج عروس را مطالعه فرمایید.


ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی