Avinaavina

  • ۰
  • ۰

Page Authority و Domain Authority در سئو سایت فاکتور های غیر رسمی سئو می باشد. همانطور که می دانیم  با توجه به توقف به روز رسانی page rank توسط گوگل این دو فاکتور نقش بسیار مهمی پیدا نمودند. Page Authority و Domain Authorityy به معنای اعتبار صفحه و اعتبار دامنه سایت می باشد و توسط شرکت MOZ ارائه شده است. برای بررسی این دو فاکتور برای وب سایت خود می توانید از سایت های moonsy یاopensiteexplorer.org استفاده نمایید.

بررسی فاکتور های Page Authority و Domain Authority در سئو سایت

 

Page Authority و Domain Authority در سئو سایت

Domain Authority

همان طور که گفتیم برای بررسی این دو فاکتور می توانید از سایت opensiteexplorer.org استفاده کنید. در این ابزار به دامنه سایت شما از بین ۰ تا ۱۰۰ اعتبار داده می شود و هرچقدر این عدد به ۰ نزدیک تر باشد دامنه از ارزش پایین تری برخوردار است و هرجقدر به ۱۰۰ نزدیکتر باشد با ارزش تر است و دارای اعتبار بیشتری می باشد. این مقدار همان اعتبار سایت (Domain Authority) می باشد و این مقدار از نظر الگوریتم های MOZ تعیین و ارائه می شود.
نکته: برای افزایش مقدار Domain Authorityy سایت خود می توانید لینک سازی های مفید برای سایت خود انجام دهید و از شبکه های اجتماعی سیگنال های مناسب دریافت نمایید و با تولید و انتشار محتوای مناسب روی سئو و بهینه سازی سایت خود فعالیت کرده و روی  این فاکتور تاثیر مثبت بگذارید.

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی