Avinaavina

  • ۰
  • ۰

گل آرایی در تشریفات مجالس: گل آرایی در جشن عروسی و سایر مجالس شامل یکی از مهمترین نکات است که می تواند جشن شما را به یک  مراسم رمانتیک، شیک و رویایی تبدیل کند، در هنگام ورود مهمانان از مواردی که می تواند توجه آن ها را جلب کندگل آرایی ورودی باغ، تالاردر هنگام ورود است اولین چیزی که در تشریفات عروسی و تشریفات مجالس باید مورد توجه قرار گیرد حلقه های گل و تزئینات ورودی است و  می تواند باعث یک ورود با شکوه افزایش زیبایی فیلم شما شود. این در حالی است که کمی بی دقتی یا بی سلیقگی در انتخاب گل ها و تزیین آن ها بسیار به چشم خواهد آمد.

گل آرایی در تشریفات مجالس

در تزیین و انتخاب گل ها باید توجه و سلیقه ی زیادی به خرج دارد و می توان رنگ گل های جایگاه عروس و داماد را با رنگ دسته گل عروس و همچنین رنگ لباس بسته به عروسی، عقد یا نامزدی و گل آرایی ماشین عروس یک رنگ انتخاب کرد که توجه بیشتری را به خود جلب کنند، در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در انتخاب رنگ گل ها ترکیب و در تزیین باید به آن ها توجه زیادی داشت. گل آرایی درعروسی به چندموردبستگی دارد که شامل فصل برگزاری مراسم, سلیقه عروس داماد و مواردی که برای گل آرایی درنظرداریم ودر نهایت میزان هزینه و بودجه ای که برای گل آرایی مراسم خود درنظرگرفته اید.

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی