Avinaavina

  • ۰
  • ۰

ارسال فایل در بخش نظرات سایت: همانطور که می دانیم پشتیبانی برای کاربران یک سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از کاربران اظهار دارند که نیاز به امکان ارسال فایل در بخش نظرات سایت برای ضمیمه کزدن اطلاعاتشان هستند. به طور مثال می خواهند مشکلات خود را در هنگام نصب و استفاده از محصول خریداری شده خود در غالب یک عکس بیان کنند تا به راحتی راه حل خود پیدا نمایند یا حتی فیش واریزی خود پس از انجام خرید را برای صاحبان سایت ضمیمه کنند و … . با آموزش وردپرس وبیت همراه باشید.

ارسال فایل در بخش نظرات سایت با افزونه Comment Attachment

امروز می خواهیم یک افزونه وردپرس را معرفی کنیم کا به راحتی امکان ارسال فایل در بخش نظرات را برای کاربران فراهم می نماید. این افزونه با نام Comment Attachment در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا به امروز ۲٫۰۰۰۰ نصب فعال داشته است.

نصب و راه اندازی افزونه وردپرس Comment Attachment

ابتدا مانند تمامی افزونه ها آن را نصب و فعال نمایید. سپس به بخش تنظیمات در پیشخوان وردپرس بروید و وارد قسمت گفتگو ها شوید. اسکرول نمایید و به سمت پایین رفته و در بخش مربوط به این افزونه یعنی Comment Attachmenttt تنظیمات آن را مطابق میل خود سفارشی نمایید.


ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی